فراه نما

فراه نما
دینی, علمي، فرهنگي، سياسي و....  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فراه نما و آدرس farahnama.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معلوم نیست که در طی یک شب آقای کرزی و معاونینش و اپوزسیون چه بهشت و جهمنی را به نمایندگان مردم نشان دادند که انها را راضی کردند تا در مورد این بودجه کارت های سبز را بالا بگیرند.

داکتر رمضان بشر دوست عضو مجلس نمایندگان در باره تصویب بودجه ای که بعد از دو بار رد شدن به تصویب رسید، گفت : فقط بودجه اختصاص یافته به محافظین کرزی چند برابر بودجه اختصاص یافته تمام آکادمیک علوم افغانستان است!
در این شرایط افغانستان که مردم از گرسنگی میمیرند، تنها محافظین کرزی 12 تا 13 میلیون دالر معاش دارند و این را هم همه میدانند که کرزی نه تنها از افغانستان بلکه حتی از ای اس ای پاکستان و دیگر کشورهای همسایه هم پول دریافت میکند.
با توجه به مشکلاتی که وجود دارد چطور بودجه به تصویب رسید؟
آقای بشر دوست در پاسخ به این سوال گفت : وکلا و نمایندگان مردم اصلا به فکر مردم نیستند و فقط به فکر خود هستند و اصلا به فکر معیوب و معلول و بازمانده های شهیدان نیستند و فقط در فکر این هستند تا معاش خود را بالا ببرند. نه تنها رئیس جمهور و معاونینش این مزایا را دارند بلکه در این شرایط بودجه ای برای ساختن منزل های رهایشی برای قاضی القضات و رییس پارلمان و اعمار دیوار مجدد ارگ ریاست جمهوری و ترمیم قصر دلگشا و... اختصاص یافته، که با این مقدار پول میشد بسیاری از مشکلات مردم را حل کرد.

چرا خانه برای افغان های بیچاره که در خیمه زندگی میکنند نمیسازند؟
من چهل سال هست که داد میزنم این وزیران وزیر نیستند بلکه تنبل های سلطان محمود هستند، داکتر های بی سواد هستند که هر پنج شنبه جمعه برای عیاشی به دبی میروند.
پیشنهاد من برای این بودجه این بود که اولا معاش معلول، معیوب، بازمانده شهید را تا 5000 افغانی افزایش دهند.
دوم اینکه معاش اجیر و معلم را تا 15هزار افغانی حداقل برساند.
امسال 70هزار محصل از دانشگاه مانده اند که باید با این بودجه امکانات را برای تحصیل آنها فراهم میکردیم نه اینکه پول را به این وزرای تنبل فاسد بدهیم.
امروز تنها وکیلی که به عنوان اعتراض مجلس را ترک کرد من بودم. مشکل اساسی این است که 500 نفر در افغانستان همه چیز را در دست دارند و بیخود صدا میکنند گرگ آمد گرگ آمد، در حالیکه گرگ های سیاسی خود آنها هستند که با کرزی دستشان در یک کاسه است.
تا زمانیکه این وزیران و فاسدان در افغانستان باشند وضعیت افغانستان همینطور است.

 منبع:afghanpaper



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:13 AM ] [ بريالي محمدي ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

((به وبلاگ من خوش آمدید)) برای يك بار پريدن، هزار هزار بار فرو افتادم. ::: ::: ::: هیچ انسانی دوست ندارد بمیرد، اما همه آنها دوست دارند به " بهشت " بروند... اما ای انسانها... برای رفتن به " بهشت " ... اول باید مرد. ::: ::: ::: ::: ::: ::: هيچ وقت رازت را به کسي نگو. وقتي خودت نميتواني حفظش کني چطور انتظار داري کسي ديگري براي شما راز نگهداره. محمدي محصل دانشكده طب در کشور ترکیه-آنکارا Mohammadi studying Medicine College in Turkiye-Ankara WWW.Farahnama.loxblog.com
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1293
بازدید کل : 4723
تعداد مطالب : 228
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت



تماس با ما

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


Pichak go Up

.

.

.

<-PollName->

<-PollItems->

قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
(بهترین لینک باکس)

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ